Тиждень добіг кінця, і вже могу підбити свої перші підсумки навчальної практики.
Як я провела урок української літератури ви можете дізнатися http://mashablog-teaching.blogspot.com/2013/02/blog-post_13.html.
Як сказала нам Ірина Миколоївна нам треба вчитися влучно стріляти, доводити кожну справу докінця, вижимати з питання все, бо зараз це виглядить ніби ми ставимо питання учням тільки для того , щоб було.
Урок української літератури, я не задовільна. Вважаю , що питання ставила не завжди влучно, не було чіткості. Цього разу дуже хвилювалася, забувала слова деякі, ручки треслися, хоча всі це майже не помітили.
Для себе відмітила, що уроки української мови мені давати набагато легше. На українській мові я хвилиюся більш за час- "Чи встигну все вчасно закінчити? Чи не забагато , чи не замало для них всправ?
Не дарма я хвилювалася за час, бо на 4-ий урок до 7-Б класу я прибігла , можна сказати.
Прийшла з Машею за 20 хвилин до початку уроку, і то добре , що за 20, якби за 15 , то, напевно, свій урок просиділа вже за закритими дверима класу.
У школі святкували День Святого Валентина, і уроки були скорочені...
Не знаю яким чудом я встигла?!
Дуже приємно було , що діти мене зістрічають з посмішкою, всі вітаються і ніхто вже не боїться, як, можно було подумати, на нашому першому спільному уроці.
Із-за скорочених уроків не встигла підбити підсумки, зробити рефлексію, проте, з найголовнішою метою уроку- навчитися використовувати правила правопису прислівника разом і окремо на практиці, ми впоралися!
Приємною несподіванкою було те, що після закінчення уроку, дівчинка підійшла до мене та попросила перевірити вправу =) " Ого, питає мене як дорослого вчителя",- подумала я .)))Приємно...приємно.
Сьогодні, 15 лютого, відвідала урок Коробки Маші у 6 -А класі. Таких активних дітей, я ще не бачила) Самі просять провідміняти числівник, самі займають чергу, щоб піти до дошки))
Проте пишуть на дошці вони вже надто повільно...тому хвилин 15-18 уроку пішло на те, щоб написати 5 речень.
Ось і все... всім дюкую за увагу, заходьте ще =)
Як я провела урок української літератури ви можете дізнатися http://mashablog-teaching.blogspot.com/2013/02/blog-post_13.html.
Як сказала нам Ірина Миколоївна нам треба вчитися влучно стріляти, доводити кожну справу докінця, вижимати з питання все, бо зараз це виглядить ніби ми ставимо питання учням тільки для того , щоб було.
Урок української літератури, я не задовільна. Вважаю , що питання ставила не завжди влучно, не було чіткості. Цього разу дуже хвилювалася, забувала слова деякі, ручки треслися, хоча всі це майже не помітили.
Для себе відмітила, що уроки української мови мені давати набагато легше. На українській мові я хвилиюся більш за час- "Чи встигну все вчасно закінчити? Чи не забагато , чи не замало для них всправ?
Не дарма я хвилювалася за час, бо на 4-ий урок до 7-Б класу я прибігла , можна сказати.
Прийшла з Машею за 20 хвилин до початку уроку, і то добре , що за 20, якби за 15 , то, напевно, свій урок просиділа вже за закритими дверима класу.
У школі святкували День Святого Валентина, і уроки були скорочені...
Не знаю яким чудом я встигла?!
Дуже приємно було , що діти мене зістрічають з посмішкою, всі вітаються і ніхто вже не боїться, як, можно було подумати, на нашому першому спільному уроці.
Із-за скорочених уроків не встигла підбити підсумки, зробити рефлексію, проте, з найголовнішою метою уроку- навчитися використовувати правила правопису прислівника разом і окремо на практиці, ми впоралися!
Приємною несподіванкою було те, що після закінчення уроку, дівчинка підійшла до мене та попросила перевірити вправу =) " Ого, питає мене як дорослого вчителя",- подумала я .)))Приємно...приємно.
Сьогодні, 15 лютого, відвідала урок Коробки Маші у 6 -А класі. Таких активних дітей, я ще не бачила) Самі просять провідміняти числівник, самі займають чергу, щоб піти до дошки))
Проте пишуть на дошці вони вже надто повільно...тому хвилин 15-18 уроку пішло на те, щоб написати 5 речень.
Ось і все... всім дюкую за увагу, заходьте ще =)
Так,дійсно, мій Павло - це щось))) Сам собі завдання придумує)))
ОтветитьУдалитьP.S. речень було 7)))
А мені більше література подобається)Вітаю, дорослий вчитель)
ОтветитьУдалить