Як я провела урок?! - майже добре, відповім я)
Несподіванкою для мене стало, що саме 7-Б клас не ділиться на підгрупи. тож на мене чекав колектив із 20 осіб, що мене спочатку дуже перелякало, проте , слід відмітити, що діти звикли вже до студентів-практикантів, тому дуже вічливо привіталися і не задавали зайвих питань.
Вчитель мене попереджав, що учні не дуже активні, що, можливо, буде складно працювати.
На етапі актуалізації опорних знань саме так і було, діти не дуже активно відповідали на питання, проте, я к справа дійшла до дошки , бажаючих відповідати стало помітно більше, що не може не радувати.!
Через 10 хвилин я вже перестала хвилюватися . Напевно, діти це також помітили, бо почали завзятіше працювати, сміливіше підіймати руки та вже не боялися відповісти неправильно.
Я дуже хвилювалась через час: не знала чи все ми встигнемо зробити, чи навпаки залишиться час. Проте зорієнтувалась, та замість 6 речень продиктувала їм 4 і встигла все вчасно, урок закінчився по дзвонику.
Найсуттєвішим недоліком свого уроку , я вважаю, було те, що я не очікувала побачити стільки учнів, тож роздвального матеріалу мені не вистачало. Почала роздавати дітям картки із самостійною роботою та зрозуміла, що одній дівчині не вистачає... Мене охопила паніка! Довго не думаючи, я вірізала картку із завданням зі свого конспекту =))) Викрутилась, м'яко кажучи.
Вчитель сказав, що урок йому сподобався. "Використала всі методи та форми роботи. Зауважень нема"(с)
А діти попрощалися та сказали , що чекають на мене завтра на урок української літератури. =)
Тож повторюю конспект та лягаю спати, бо зустрінусь із 7-б вже о 8-ій годині ранку)
Несподіванкою для мене стало, що саме 7-Б клас не ділиться на підгрупи. тож на мене чекав колектив із 20 осіб, що мене спочатку дуже перелякало, проте , слід відмітити, що діти звикли вже до студентів-практикантів, тому дуже вічливо привіталися і не задавали зайвих питань.
Вчитель мене попереджав, що учні не дуже активні, що, можливо, буде складно працювати.
На етапі актуалізації опорних знань саме так і було, діти не дуже активно відповідали на питання, проте, я к справа дійшла до дошки , бажаючих відповідати стало помітно більше, що не може не радувати.!
Через 10 хвилин я вже перестала хвилюватися . Напевно, діти це також помітили, бо почали завзятіше працювати, сміливіше підіймати руки та вже не боялися відповісти неправильно.
Я дуже хвилювалась через час: не знала чи все ми встигнемо зробити, чи навпаки залишиться час. Проте зорієнтувалась, та замість 6 речень продиктувала їм 4 і встигла все вчасно, урок закінчився по дзвонику.
Найсуттєвішим недоліком свого уроку , я вважаю, було те, що я не очікувала побачити стільки учнів, тож роздвального матеріалу мені не вистачало. Почала роздавати дітям картки із самостійною роботою та зрозуміла, що одній дівчині не вистачає... Мене охопила паніка! Довго не думаючи, я вірізала картку із завданням зі свого конспекту =))) Викрутилась, м'яко кажучи.
Вчитель сказав, що урок йому сподобався. "Використала всі методи та форми роботи. Зауважень нема"(с)
А діти попрощалися та сказали , що чекають на мене завтра на урок української літератури. =)
Тож повторюю конспект та лягаю спати, бо зустрінусь із 7-б вже о 8-ій годині ранку)
Молодець!!! =)
ОтветитьУдалитьА я от буду лягати рано, а то ж тебе діти чекають тебе о 8)))...а куди ж ти без мене)))
Вітаю)Мої учні з 7-Б теж гарно себе показали на уроках)
ОтветитьУдалитьЕх,пожертвувала конспектом,щира душа)
Олю, дуже приємно було б побачити не лише рефлексію та фото, а ще й конспекти.
ОтветитьУдалить